Zapytaj lekarza

7 4 2 , 7 8 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Leczenie nerwicy

Witam Panią,
Każdy lek może wywołać działania uboczne, co w dużej mierze
zależy też od wrażliwości osobniczej pacjenta.
W przypadku zażywania leku servenon, również należy liczyć się
ze skutkami ubocznymi.
Kwestię niepożądanych skutków stosowanych leków
oraz wszelkie obawy, a także zaobserwowane objawy
powinna Pani skonsultować z lekarzem prowadzącym.
To on zna Pani organizm, historię Pani choroby,
posiada stosowną wiedzę na temat przepisywanych leków
i w razie potrzeby może modyfikować sposób leczenia.
Powinna Pani jednak wiedzieć, że farmakologia jest leczeniem
objawowym - leki nie leczą zaburzeń lękowych
i nie rozwiązują problemu, jedynie tłumią objawy.
Warto więc zastanowić się też nad wprowadzeniem
odpowiednio dobranej psychoterapii w proces leczenia.
Aby skutecznie i bezpiecznie wyleczyć zaburzenia lękowe,
należy dotrzeć do źródła problemu i na tej podstawie
opracować właściwą metodę terapii.
Podczas psychoterapii leczy się nie tylko objawy zaburzeń
lękowych, ale również dociera się do przyczyny problemu
i znajduje się sposób rozwiązania problemu.
Dlatego zachęcam Panią do podjęcia odpowiedniej psychoterapii,
która jest najskuteczniejszą metodą leczenia zaburzeń lękowych.
Terapeuta pomoże Pani odzyskać spokój, równowagę wewnętrzną
i radość życia.
Gdyby chciała Pani porozmawiać ze mną o problemie,
to zapraszam do kontaktu.
Istnieje możliwość konsultacji online,
np. za pośrednictwem komunikatora Skype.
Pozdrawiam serdecznie

Hanna Markiewicz,
psycholog,
e-mail: psycholog24x@gmail.com
tel. 505 075 298,
http://psycholog24online.pl

Psycholog specjalizujący się w pracy z dziećmi z zaburzeniami wieku rozwojowego.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy