Zapytaj lekarza

7 4 0 , 6 5 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zwapnienia nerek i jąder po operacji tarczycy

Witam moje pytanie jestem po operacji tarczycy jest rowniez u mnie tezyczka pooperacyjna od kilkunastu lat przyjmuje wapn niedawno urolog stwierdzil powazne zwapnienia jader i nerek czy te zwapnienia mogly powstac przez przyjmowanie duzych dawek wapnia ktore hamowaly tezyczke.jak stan obecny jader bedzie mial wplyw na plodnosc.lekarz stwierdzil tez zylaki w jadrze
MĘŻCZYZNA, 31 LAT ponad rok temu

Przeszczep od żywego dawcy a przeszczep od osoby zmarłej

Czym różni się przeszczep od żywego dawcy od przeszczepienia organu od osoby zmarłej? Obejrzyj nasz film i zapoznaj się z wypowiedzią eksperta na ten temat.

Proszę omówić szczegółowo ten temat z urologiem prowadzącym! Mnie , na odległość , trudno jest udzielić autorytatywnej odpowiedzi! z.żurawski

Specjalista chirurgii onkologicznej i chirurgii ogólnej. Posiada doświadczenie w diagnozowaniu i wycinaniu zmian skórnych oraz leczeniu czerniaka. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Klinice Nowotworów Tkanek Miękkich, Kości i Czerniaka Skóry w Centrum Onkologii w Warszawie
0

Leczenie tężyczki wymaga podaży wapnia, Pana terapia musi być skonfrontowana przez nefrologa, który dobierze i dawki i preparaty w celu zmniejszenia ryzyka powikłań.

Specjalista w zakresie chirurgii ogólnej, onkologicznej i estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy