Zapytaj lekarza

7 4 0 , 6 9 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy istnieją jakieś środki na zwiększenie libido?

Dzień dobry. Czy istnieją jakieś środki na zwiększenie libido? Odkąd biorę antydepresanty w postaci duloksetyny zauważam spadek wewnętrznej potrzeby uwalniania napięcia seksualnego jednak bardzo by mi zależało żeby mój organizm działał jak dawniej.
MĘŻCZYZNA, 19 LAT 5 miesięcy temu

Transwestytyzm

Witam! Leki przeciwdepresyjne grup SSRI i SNRI mogą powodować przejściowe osłabienie libido i inne problemy seksualne. Należy rozważyć możliwość zmiany leku. Wachlarz leków p/depresyjnych jest spory i należy tak dobierać leki, by nie dawały dysfunkcji. Czasem wystarczy obniżenie dawki, czasem konieczna jest zmiana leku. Powodzenia W. Łuczkowski.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy