Zapytaj lekarza

1 , 0 3 5 , 5 0 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Działania niepożądane po tabletkach antykoncepcyjnych

Stosuje antyk. hormon. od 5 miesięcy. 3 razy zmieniałam tabletki. Zawsze źle się czułam i niesamowicie bolały mnie piersi. Kończę pierwsze opakowanie znów innych tabletek i czułam się dobrze nie licząc nieustającego bólu piersi, są "nadmuchane". Boję się znowu zmieniać tabletki, bo nie chce odczuwać poprzednich działań niepożądanych. Przed tabletkami nigdy piersi mnie nie bolały. Podst. badania ginekologiczne są prawidłowe. Guzków nie czuje. Co się dzieje? Nie chce rezygnować z tej formy antyk.
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Maciej Urban Ginekolog
70 poziom zaufania

Przyjmowanie antykoncepcji związane jest z bólami. Piersi,powiekszeniem gruczołów piersiowych i takie objawy przez pierwsze 3 miesiące mogą występować

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Ważne tematy