Jak schudnąć w okolicach brzucha i bioder?

Ostatnio zaczęłam się odchudzać, bo mam nadwagę, ale to mało, musiałabym do tego ćwiczyć. Tylko nie wiem, jakie ćwiczenia dobrać. Właściwie na nic nie mam czasu ;( W szkole spędzam 7 godzin dziennie, po powrocie się uczę mniej więcej do 17, później oglądam przez półtorej godziny TV i znów się uczę. Jazda rowerem odpada, bo jest coraz zimniej i ciemniej na dworze w porach, gdy ewentualnie mogę na nim jeździć, basen też odpada, bo mieszkam na wsi i musiałabym dojeżdzać, a poza tym, wstydziłabym się pływać przy kimś. Jogging? Ja i jogging? Aha, 2-minutowy....;/ Przez ok. miesiąc ćwiczę w każdy poranek po 15 minut, ale to nic nie daje. Wiem, że to niedużo, ale nie mam czasu na więcej. Proszę o poradę; co mogę ćwiczyć, by schudnąć? PS. Dodam, że chodzi mi o schudnięcie głównie w okolicach brzucha i bioder ;)

KOBIETA ponad rok temu

Soki ekologiczne

Witam!

Bardzo dobrze, że ćwiczysz rano. Nawet 15 minut ćwiczeń spowoduje przyspieszenie metabolizmu, dzięki czemu Twój organizm będzie szybciej spalał tłuszcz.

Być może stosujesz źle dobraną dietę i dlatego nie tracisz na wadze. Pamiętaj, stosowanie diety nie oznacza, że nie możesz nic jeść, tylko spożywać właściwie dobrane produkty o równomiernych porach, co 3-4 godziny.

Jeśli chodzi o ćwiczenia, powinnaś zrezygnować z godziny oglądania telewizji na rzecz aktywności fizycznej. Może być to taniec lub ćwiczenia takie jak pilates, joga czy inne. Wszystkie możesz wykonywać w domu.

Pozdrawiam

Dietetyk w poradni dietetycznej JeszFresh w Warszawie.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty