Odchudzanie przy przyjmowaniu leków antydepresyjnych

Witam. Jestem w trakcie przyjmowania leków antydepresyjnych (Deprexolet, Chlorprothixen,Hydroxyzinum).Zaczęłam tyć w zastraszającym tempie. Co mogę zrobić aby zrzucić zbędne kilogramy? Nie wszystkie ćwiczenia fizyczne wchodzą w grę ze względu na poważne schorzenie kręgosłupa no i jestem po operacji usunięcia guza mózgu.
KOBIETA, 49 LAT ponad rok temu

Zanim zaczniesz odchudzanie

Nadejście wiosny i zbliżające się lato stają się motywacją wielu osób do zrzucania nadprogramowych kilogramów. Baszar El-Helou z Pracowni dietetycznej WANILIA, opowiada o tym, jakie kroki należy podjąć, by odchudzanie nie wyrządziło naszemu organizmowi negatywnych symptomów.

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
W opisanej sytuacji powinna Pani udać się na wizytę do lekarza prowadzącego. Być może konieczna będzie modyfikacja leczenia.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty