Zapytaj lekarza

7 3 7 , 1 3 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie Euthyrox na immunologiczną chorobę tarczycy

Witam, od 10 dni jem euthyrox 25 na autoimmunologiczną chorobę tarczycy, tarczyca na szyi jest widoczna dosyc mocno, aczkolwiek po lekach byl okres paru dni gdzie troche sie zmiejszyla, dzisiaj obudzilam sie z dosyc mocnym jej bolem, i doza opuchlizna, czy to moze byc od lekow?
KOBIETA, 29 LAT ponad rok temu

Problemy hormonalne kobiet

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Opisane objawy zdecydowanie nie wydają się być skutkiem preparatu Euthyrox. Ponieważ opisane objawy mogą być wynikiem zapalenie gruczołu tarczowego, sugeruję ponowną konsultację ze specjalistą endokrynologiem.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy