Zapytaj lekarza

7 3 6 , 3 8 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Z czym mogą być powiązane moje problemy z erekcją?

Witam Mam 21 lat Mój problem dotyczy problemu z erekcją przy zakładaniu prezerwatywy z moja aktualna partnerka jednak wcześniej go Nie miałem , zacznę może od początku Mój 1 stosunek próbowałem z moja była dziewczyna 2 razy Za pierwszym razem kiedy założyłem prezerwatywe wszystko było okey pełna erkacja jednak za bardzo bolało Za 2 razem to samo tyle że teraz odbyl się stosunek. Minęło parę tygodnii I zacząłem się obawiać że zostanę ojcem chodź zabezpieczyłem się poprawnie stres był tak silny że praktycznie nic nie jadłem. Po rozstaniu z innych powodów nie sex (Więc to raczej przyczyna nie jest ) Zacząłem się masturbowac...raz minimum czasami 1 dzień przerwy w tygodniu jednak zazwyczaj były to 2-3 razy dziennie do tego częste oglądanie filmów porno . Wyobrażenia że robię to z innymi kobietami z którymi łączyła mnie zwykła relacja zaczęła mnie przerażać więc postanowiłem to ograniczyć jednak to nie takie proste . Przy relacjach z moja aktualna partnerka wszystko było dobrze,bawiliśmy się sobą jednak gdy mieliśmy się pierwszy raz kochać przy zakładaniu prezerwatywy moja erekcją osłabła musiałem improwizpwac powiedziałem żeby się odwróciła na brzuch (wyobrażałem sobie chyba jakaś scenę z filmu) I udało się jednak nie trwało to długo jak kiedyś czego się spodziewałem ponieważ dawno tego nie robiłem. Za 2 razem też jakos poszło jednak zA którymś z kolei nie wiedziałem co robić więc powiedziałem że gumka pekla I do niczego nie doszło. Całą te sprawę traktuje poważnie I nie wiem co robić ponieważ według mnie to ważne żeby zaspokoic partnerke...nie tylko języczkiem ani ręka ale też członkiem Nie wiem co robić czy sięgnąć po np. Viagre I raz wziąść zyskać pewności siebie czy co do tego znów uczucie stresu związane z cisza nie wiem co robić.
MĘŻCZYZNA, 21 LAT 3 miesiące temu

Pocałunek

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Dzień dobry,

problemy z erekcją mogą pojawić się z wielu różnych przyczyn. Wspomina Pan, że po drugim stosunku towarzyszył Panu lęk przed niechcianą ciążą. Pojawianie się problemów ze wzwodem, szczególnie w sytuacji, gdy towarzyszy temu silny stres, jest zjawiskiem normalnym. Za wytwarzanie hormonów, które odpowiadają za funkcje seksualne jest układ hormonalny, dlatego do przyczyn zaburzenia erekcji zalicza się również choroby endokrynologiczne. Oczywiście istnieje wiele skutecznych metod radzenia sobie z tym problemem, dlatego warto skonsultować się ze specjalistą, który ustali przyczynę Pana problemu i wprowadzi odpowiednie leczenie np. przez zastosowanie zarówno metod farmakologicznych, jak i psychoterapeutycznych.

W walce z tym problemem może pomóc zmiana sposobu odżywiania się, regularny, ruch na świeżym powietrzu, rezygnacja z picia nadmiernych ilości alkoholu, ale przede wszystkim umiejętność radzenia sobie ze stresem. Niezwykle ważna jest regularna kontrola stanu zdrowia poprzez np. pomiar ciśnienia tętniczego czy stężenia glukozy we krwi.

Zachęcamy do zapoznania się z artykułem o zaburzeniu erekcji:

https://portal.abczdrowie.pl/zaburzenia-erekcji

Warto też zapoznać się z odpowiedziami specjalistów abcZdrowie na pytania dotyczące podobnych problemów:

https://pytania.abczdrowie.pl/pytania/problemy-z-seksem-powodu-utraty-erekcji

https://pytania.abczdrowie.pl/pytania/dlaczego-mam-problemy-ze-wzwodem-1

https://pytania.abczdrowie.pl/pytania/dlaczego-mam-trudnosci-w-osiagnieciu-wzwodu

Przypominamy, że udzielane informacje stanowią jedynie informację poglądową. W celu uzyskania diagnozy oraz zaplanowania leczenia prosimy o zasięgnięcie osobistej porady lekarskiej.

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy