Zaniki pamięci i myśli samobójcze

Mam zaniki pamięci, nie mogę się skoncentrować, myśli samobójcze, wykryli głęboką depresję. Zapisali mi 2 leki typy ssri, mimo tego jaki koszmar przeżyłem dzięki tym lekom nie tylko psychiczny, ale także fizyczny. Zapisali mi do domu taki lek...Czemu mam brać coś co mnie niszczy? Co ja mam zrobić? Pogorszyło się ciężko mi gdzieś wyjść, tylko bym leżał.
MĘŻCZYZNA, 26 LAT ponad rok temu

Główne założenia Stowarzyszenia Aktywnie Przeciwko Depresji

Depresja to choroba cywilizacyjna. Wciąż jednak nie jest to dobrze znana choroba. Obejrzyj film i poszerz swoją wiedzę o depresji. Dowiedz się, jakie są najważniejsze założenia Stowarzyszenia Aktywnie Przeciwko Depresji.

Proszę się skontaktować z lekarzem psychiatrą. Wielu lekarzy oferuje także wizyty domowe. To ważne, żeby Pan mówił o swoich wątpliwościach i stanie psychicznym, lekarz pomoże dobrać leki, które zadziałają na Pana najlepiej. Warto jednak pamiętać, że dobranie leków to proces, który może trochę trwać, szczególnie, że działanie leków antydepresyjnych zaczyna być widoczne dopiero po około 2 tygodniach stosowania.

0

Szanowny Panie, najlepiej będzie jeśli uda się Pan do swojego lekarza psychiatry. Jeśli czuje się Pan źle po lekach, które Pan teraz przyjmuje proszę poprosić lekarza o przepisanie innych. Proszę jak najszybciej skontaktować się z lekarzem i opisać swoje samopoczucie po lekach, które Pan przyjmuje. Proszę nie bać się rozmawiać z lekarzem o swoich dolegliwosciach, wątpliwościach i potrzebach. Pozdrawiam, Monika Wysota

0

Witam. Do obowiązku psychiatry należy tak długo zmieniać, dopasowywać lek, aż pacjent zacznie tolerować lek. Proszę więc wrócić do tego lekarza i opowiedzieć o swojej reakcji i wziąć inny lek. Może Pan też zmienić psychiatrę. Poza tym pomóc może Panu psychoterapia lub terapia psychoanalityczna, podczas której przyjrzy sie Pan własnemu życiu i otoczeniu, w którym Pan wyrastał. Być może w nim tkwią podstawy wystąpienia depresji. Samo przyjmowanie leków nie pomoże skutecznie. Bo jeśli problem był, to nie zniknie bez wkładu własnej pracy nad sobą.

0

Proszę Pana,
Oprócz farmakoterapii, proszę spróbować wsparcia psychologicznego, np. psychoterapii. Psychoterapia ma dobroczynne działanie w podobnych sytuacjach.

Serdeczne pozdrowienia
Tomasz Furgalski

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty