Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Ciągłe pretensje szefowej

Witam, moja sytuacja wygląda następująco. Pracuję w sklepie z markową bielizną u prywaciarza. Szefowa wiecznie ma do mnie pretensje, ciągle słyszę że jestem najgorszym pracownikiem, że jak sie nie poprawię to mnie zwolni a gdzie ja taką super pracę znajdę, chodzi po innych sklepach i mnie obgaduje. Choćbym nie wiem jak sie starała to i tak coś wyszuka np. miałam najmniejszą sprzedaż ponieważ byłam na urlopie ale jestem rozliczana jak za cały miesiąc pracy i opiernicz bo jestem najgorsza.
KOBIETA ponad rok temu

Witam serdecznie,
W takiej sytuacji masz dwa wyjścia. Pierwsze to asertywny sprzeciw wobec traktowania przez szefową. Powiedz jej w grzeczny, ale stanowczy sposób, że w Twojej opinii wywiązujesz się ze swoich obowiązków - jeśli ona ma inne zdanie na ten temat, to niech przedstawi konkretne przykłady. Aby było Ci łatwiej możesz przeczytać o asertywnym sposobie radzenia sobie z krytyką - polecam książkę M. Król - Fiejewskiej "Stanowczo, łagodnie i bez lęku".
Druga opcja to ignorowanie wszelkich jej komentarzy. Spróbuj zastanowić się, która opcja jest dla Ciebie lepsza.
Pozdrawiam

0

Pytanie co dzieje się w relacji pomiędzy Panią a szefową, bo rozumiem, ze nie chodzi tak naprawdę o wyniki, a raczej są one tylko pretekstem. Może szczera rozmowa by pomogła? (jednak raczej w atmosferze uważności i troski niż pretensji).
Pytanie tez czy naprawdę zależy Pani na tej pracy? Czasem warto rozejrzeć się za innymi możliwościami.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Pretensje w związku

Witam Jestem mamą 5 letniego syna pracuje zawodowo jestem z natury cholerykiem szybko sie denerwuje ale ostatnio wszystko mnie drażni, nie potrafie się z mężem dogadać ciągle mam o coś pretensje , na synka reaguje bardzo nerwowo, czepiam się go z byle powodu bo zupe wyleje , wściekam się tak ze krzycze na niego. Ostatnio z powodu śladów z plasteliny wyrzuciłam mu ją do kosza oraz prace które z niej zrobił czuje że coś jest ze mna nie tak bardzo żałuje swego zachowania co mam robic ?
KOBIETA, 33 LAT ponad rok temu

Łączenie różnych ról: żony, matki, pracownika jest bardzo trudne. Nie twierdze, że niemożliwe, ale trudne. Wymagania jakie płyną ze środowiska oraz Pani wewnętrzne przekonania jaka POWINNA być żona, matka, pracownik mogą się ze sobą kłócić. Różnica miedzy tym jak jest a jak Pani chciałaby żeby było buduje rosnącą frustrację. Pewnie najłatwiej jest rozładować emocje na niewinnym Synku. Mąż jest w stanie odpowiedzieć Pani i nie czuć się winny za Pani frustrację, dlatego się kłócicie. Syn nie wie co sie dzieje i rośnie w przekonaniu, że to przez Niego Mama jest zła. Dobrze, że ma Pani

0

Dobrze, ze ma Pani świadomość, ze z czymś sobie nie radzi. Gorąco zachęcam do konsultacji psychologicznych, a nawet o terapii. Pozdrawiam

0
Mgr Beata Szymik Psycholog, Zabrze
37 poziom zaufania

Widać że coś się dzieje, coś sprawia że jest pani bardzo nerwowa. Należy najpierw poszukać przyczyny, przeanalizować i poukładać uczucia, zastanowić się co się dzieje w pani życiu i co można zmienić by czuć się i funkcjonować inaczej. Proponuje udać się do psychologa, który może pomoc w przyjrzeniu się temu co się dzieje.
Beata Szymik

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Pretensje do męża i dziecka

Mam męża i córeczkę bardzo ich kocham.ale zatruwam im życie.Mam ciągłe pretensje i mnie wszystko wkurza. Czasem sama ze sobą nie daje rady.Najgorsze jest to że krzyczę jak coś jest nie tak.Wiem ,że nie powinnam tak ale to jest silniejsze ode mnie.
KOBIETA, 31 LAT ponad rok temu

Witam, powody rozdrażnienia mogą być różne, na przykład wynikać z zmęczenia. Długotrwały stres, przemęczanie powodują, że trudniej zapanować nad impulsywnymi reakcjami. Proszę się jednak zastanowić czy takie ataki złości i pretensji to jest coś, co często się Pani zdarza w stosunku do najbliższych? Czy one się z czasem nasilają? Jak Pani odpoczywa i dba o swój komfort psychiczny? Może warto zastanowić się nad psychoterapią i przy wsparciu terapeuty przyjrzeć się co wpływa na Pani reakcje. Psychoterapia pomaga zrzucić z siebie ciężar frustracji i znaleźć inny sposób na radzenie sobie z sytuacjami wkurzającymi. Powodznia

0

Napięcie emocjonalne, drażliwość to często sygnały, że coś w naszym życiu jest nie tak, jakieś potrzeby i oczekiwania nie są realizowane, a to rodzi frustracje, poczucie bezsensu, beznadziejności , obniżenie nastroju itp. To sygnał, że potrzebujemy jakiejś zmiany.
Może warto spotkać się z psychologiem i popracować nad poczuciem wartości, samoocena, poczuciem pewności siebie, wartości, celu, sensu życia ?

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty