Zapytaj lekarza

7 4 0 , 0 9 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy lek Sertagen obniża poziom testosteronu?

Witam mam pytanie dostałem sertagen na depresję i czy lek ten obniża poziom testosteronu i może wystąpić po braniu niego PSSD?? Bo i tak mam słabe libido itp brałem wellbutrim i mobemid wczesni j które nie powodują zaburzeń seksualnych ale niestety nie działały i boje się trochę brać sertagen bo są osoby na forum które że mimo już skończyły kurację to nie powróciły im wgl funkcje seksualne nawet rok po odstawieniu SSRI
MĘŻCZYZNA, 28 LAT ponad rok temu

Nerwica - kiedy warto udać się do specjalisty?

Witam!
Prawie wszystkie leki z grupy SSRI mogą działać destrukcyjnie na sferę seksualną. Jest to jednak sprawa osobnicza (u jednego wystąpi to działanie, u innych nie). Można spróbować Trittico - może dawać nawet priapizm. Można zastosować inne leczenie depresji: elektrowstrząsy, przezczaszkowa stymulacja magnetyczna, stymulacja nerwu błędnego, implanty wewnątrzczaszkowe i wiele innych metod, nie mających wpływu na życie seksualne. Ponadto różne rodzaje psychoterapii.
Powodzenia
W. Łuczkowski.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy