Zapytaj lekarza

7 3 6 , 7 8 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy można przedawkować magnez?

Witam suplementowalem sie profilaktycznie napjami tymi oshee z magnezem i b6 oraz tabletkami chyba moj organizm sie ztrul magnezem jak dlugo moga wystepowac objawy bezsennosc , skurcze , napady leku , zaburzenia pamieci wszystko to zaczelo sie dziac po suplementach zmierzylem poziom witaminy b6 ktory jest przekroczony ponad norme , co moge zrobic zeby unormowac organizm ?
MĘŻCZYZNA, 27 LAT ponad rok temu

Badanie Ph moczu

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Zgłosić się koniecznie do lekarza rodzinnego po badaniu będzie można coś więcej powiedzieć

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy