Pogorszenie stanu zdrowia i natrętne myśli po zastosowaniu leku z grupy SSRI

witam mam 22lata od jakiegos czasu pojawily mi sie mysli samobojcze poszedlem do lekarza przepisano mi lek faxolet er czulem sie bardzo dobrze po nim po miesiacu czasu leczenia pojawiiala mi sie straszna gonitwa mysli pobudzenie niby mam potwierdzonom diagnoeze nerwica natrectw ale jak wezne lek z grupy ssri to mi sie pogarsza stan co mam robic jakie leki mam brac prosze o doradzenie .dodam jeszcze do tego ze mam straszny przymus mowienie .
MĘŻCZYZNA, 23 LAT ponad rok temu

Leczenie nerwicy

Oprócz leków ważne żeby skorzystał Pan z psychoterapii i przyjrzał się objawom pod kątem psychologicznym oraz pracował nad ich przyczynami (trudnościami emocjonalnymi, deficytami itp).
Dlatego zachęcam do skonsultowania się w lekarzem psychiatrą i psychoterapeutą.

Psycholog i psychoterapeuta. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty