Problem ze swoją wielozdaniowością

Pomimo moich usilnych starań w pracy, czuję, że z wieloma zadaniami nie zdążam na czas. Tak zwana wielozadaniowość, bycie osobą niezastąpioną, zaczyna mi doskwierać. I choć jestem osobą bardzo zorganizowaną i działającą wg planu, to nie daję rady. Czuję się przytłoczony obowiązkami, często popełniam błędy. Mam świadomość, że gdybym w danym dniu trochę odpuścił, to mogłoby to zostać odebrane, jako lekceważenie obowiązków zawodowych. A pracuję chętnie. Jak to wszystko "ogarnąć"?
MĘŻCZYZNA, 36 LAT ponad rok temu

Na krótką metę można, ale w dłuższej perspektywie czasowej nie da się pracować powyżej swoich możliwości, odbędzie się kosztem twojego dobrego samopoczucia a później zdrowia.
Dlatego zamiast zastanawiać się jak ogarnąć taki nawał obowiązków pomyśl czy nie da się ich nieco zredukować ilości obowiązków i przeorganizować sposobu pracy. Popatrz czy na coś nie marnujesz sporo czasu bez potrzeby, pomyśl jak wydelegować niektórych mniej ważnych innym pracownikom. Takie zmiany to nie jest odpuszczanie sobie tylko lesze wykorzystanie czasu i wiedzy.

0

Witam,

Trudno odpowiedzieć tak w kilku zdaniach. Na pewno warto się zastanowić czy jest to nowa sytuacja dla pana czy coś się ostatnio w pana życiu zmieniło? Dlaczego właśnie teraz przeżywa pan takie trudności? Często trudności w jakieś dziedzinie życia, oznaczają zmiany tam być może gdzie ich jeszcze nie widać. Polecam konsultacje z psychoterapeutą.
Pozdrawiam
Agnieszka Skawińska

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty