Zapytaj lekarza

7 1 6 , 7 7 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Utrata sensu i chęci do życia

Utracilam chec do zycia.wszystko widze w czarnych barwach.maz wydaje mi sie obcy...nie smieje sie,czesto placze. Jak ja mam sobie pomoc?? Jezeli czegos nie zrobie rozpadnie sie moje malzenstwo...blagam o rade!
KOBIETA, 31 LAT ponad rok temu

Grzyby halucynogenne - możliwe skutki spożycia

Witam
Objawy, które Pani opisuje są charakterystyczne
dla depresji. Przyczyną są prawdopodobnie
Pani wcześniejsze przykre doświadczenia.
Jednak rzetelną diagnozę można postawić
tylko podczas osobistej konsultacji.
W leczeniu depresji najskuteczniejszym
sposobem dotarcia do przyczyny i znalezienia
sposobu rozwiązania problemu jest psychoterapia.
Pozdrawiam serdecznie

Psycholog specjalizujący się w pracy z dziećmi z zaburzeniami wieku rozwojowego.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy