Zapytaj lekarza

7 3 6 , 2 4 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Częste podsypianie...

Proszę o pomoc. Chodzi o to częste podsypianie. Często w ciagu dnia chce mi się spać. Co robić? Czuję się fatalnie. Ciągle niewyspana, a przecież w nocy sypiam. Zażywam lek przeciwdepresyjny od roku. Mam 40 lat. Nie wiem, czy to choroba jakaś, czy co? Czekam na odpowiedź i bardzo dziękuję.
KOBIETA, 40 LAT ponad rok temu

Co łączy bezsenność z depresją?

Czy depresja wpływa na zaburzenia snu? Psychiatra dr n. med. Michał Skalski wyjaśnia, jaki jest związek między depresją a bezsennością. Tłumaczy również, jaki charakter ma bezsenność w depresji.

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Witam!

Na podstawie przedstawionych informacji nie można postawić diagnozy, wskazującej rzeczywistą przyczynę dolegliwości. Jednak jedną z bardzo prawdopodobnych jest wpływ przyjmowanego leku. Może on powodować tego rodzaju działania niepożądane. Doradzam konsultację z lekarzem prowadzącym leczenie. Być może zasadna będzie zamiana leku na inny. Ważne, by samodzielnie nie odstawiać ani nie zmniejszać dawki, gdyż może to wywołać negatywne skutki.

Pozdrawiam

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy