Zapytaj lekarza

7 3 9 , 9 6 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy mam dalej brać ten lek mimo tych objawów?

Witam został mi przepisany przez lekarza psychiatre escipram wzielam 0.5 tabletki po niej mialam dziwne uczucie niepokoju jakies dziwne uczucie w klatce piersiowej dodatkowo mialam ?brac alpox na lek czy mam brac escipram dalej czy go odstawic
KOBIETA, 39 LAT 2 miesiące temu

Czym różni się nerwica od innych zaburzeń psychicznych?

Witam! Escitalopram zaczyna działać po 2-4 tygodniach przyjmowania. W początkowej fazie leczenia może pojawić się coś w stylu niepokoju, ale to bardziej wynika z obawy przed przyjmowaniem "psychotropów". Nadmienię, że psychotropami nazywamy wszystko co wpływa na naszą psychikę, czyli można zaliczyć kawę, alkohol, tytoń i inne. Aby sprawdzić Escitalopram należy go brać dłużej. Pozdrawiam W. Łuczkowski.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy