Zapytaj lekarza

7 4 2 , 7 3 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Fakty o zdrowiu - Preparaty ziołowe mogą być szkodliwe dla zdrowia

 Joanna Moczulska-Rogowska
Joanna Moczulska-Rogowska Psycholog

Witam,

nie piszesz nic o tym, czy Twoje schudnięcie wynika z tego, że się odchudzałaś – stosowałaś dietę bądź środki wspomagające odchudzanie, ograniczałaś posiłki, powodowałaś wymioty, czy stosowałaś inne rodzaje zachowań mające na celu zmniejszenie wagi ciała. Jeśli sama wywołałaś zmniejszenie masy ciała, ważne są także powody, dla których to zrobiłaś.

Czasami nagły spadek wagi jest wynikiem choroby. Więc jeśli nie przyczyniłaś się do tego, by schudnąć, koniecznie skontaktuj się z lekarzem. Jeśli obawiasz się, że problem anoreksji może dotyczyć Ciebie, koniecznie skonsultuj się z psychologiem bądź psychiatrą.

Informacje na temat zaburzeń odżywiania, w tym anoreksji znajdziesz pod poniższymi linkami:
http://portal.abczdrowie.pl/zaburzenia-odzywiania-jak-je-rozpoznac
http://portal.abczdrowie.pl/objawy-anoreksji
http://portal.abczdrowie.pl/anoreksja-jak-rozpoznac-objawy
http://portal.abczdrowie.pl/leczenie-anoreksji
http://portal.abczdrowie.pl/skutki-anoreksji

Pozdrawiam serdecznie!

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy