Zapytaj lekarza

7 3 6 , 2 0 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jakie stosować substancje na poprawę samopoczucia?

Wydaje mi sie, ze mam depresje. Mialam bardzo duzo ciezkich sytuacji w moim zyciu I nadal mam duzo stresu. Przez ostatnie dwa tygodnie jak nie dluzej czuje sie beznadziejnie, nic mnie nie cieszy. Czuje sie taka do niczego, nie mam ochoty na nic, czuje pustke ( pewnie tez dlatego, ze z moim chlopakiem nie bede sie widziec dwa miesiaca... badz to sie w ogole skonczy, czego sie obawiam) Czy supplement Rhodiolin moze mi pomoc? Ktorej firmy jest najlepszy? jakie inne sup. na poprawienie samopoczucia
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Grzyby halucynogenne - czym różnią się od siebie?

Powiem tak - leki to pomoc doraźna, która na dłuższą metę nic nie zmieni. Lepszym (bo efektywniejszym i zdrowszym dla organizmu) jest podjęcie psychoterapii. Namawiam do tego kroku, bo można sobie szybko i efektywnie pomóc. Pozdrawiam

0

Dzień Dobry Pani,

Łagodnie obniżenie nastroju można leczyć metodami niefarmakologicznymi.
Przede wszystkim zacznę od systematycznej aktywności fizycznej, już półgodzinny spacer podnosi endorfiny, odpowiedzialne za dobre samopoczucie.
Stosowanie naparu z ziół jak dziurawiec zwyczajny (nie można się wtedy opalać)
miłorząb japoński.

Jak również terapia śmiechem, poprzez oglądnięcie wesołej komedii, spotkania
w radosnym towarzystwie.
Relaksacja, medytacja, joga, rozmowa.

Gdyby miała Pani życzenie rozmowy ze mną, zapraszam do kontaktu.

Życzę Pani tylko radosnego samopoczucia,
irena.mielnik.madej@gmail.com

Psycholog, trener w zakresie rozwoju osobowości
0

Witam, w przypadku podejrzenia depresji proszę skorzystać z konsultacji z lekarzem psychiatrą i psychologiem. Proszę skorzystać z rozmowy aby zastanowić się czy obniżenie nastroju jest przejściowe, czy ma związek z zaburzeniami depresyjnymi. Środkiem który wpływa na poprawę nastroju jest dziurawiec, wyciąg z dziurawca. Jednak trzeba zwrócić uwagę na stosowanie tego środka w okresie wiosenno-letnim ponieważ zawiera on składniki światłoczułe ( hiperycyna) co może wywołać reakcje alergiczne skóry. Proszę zastanowić się nad rozmową z psychologiem, psychoterapia jest najskuteczniejszą metodą leczenia zaburzeń depresyjnych.
Pozdrawiam serdecznie

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy