Witam,
mam wrażenie, że współcześnie poszukiwanie klienta poprzez kontakt telefoniczny jest bardzo trudne. Zapewne często spotyka się Pani z nieprzyjemnym potraktowaniem, czego zapewne jest mniej w trakcie spotkania osobistego z klientem. Być może to wpływa niekorzystnie na Pani nastawienie do tej części pracy. Może będzie chciała się Pani spotkać z psychoterapeutą lub psychologiem i znaleźć konstruktywne sposoby poradzenia sobie z nieprzyjemnym klientem i emocjami, jakie się uaktywniają w kontakcie z nim.
Pozdrawiam
Ewa Czernik
Zachęcam do powrotu do swojego terapeuty i przepracowania tego wątku. Jeśli była Pani w psychoterapii będzie on najlepiej znał przyczyny zaburzeń depresyjnych i lękowych i dzięki temu najszybciej Pani sobie z nimi poradzi.
Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:
- Strach i stres przed rozmową o pracę – odpowiada Mgr Ludmiła Kulikowska-Kubiak
- Jak znaleźć odpowiedniego psychologa lub psychoterapeutę? – odpowiada Mgr Justyna Piątkowska
- Paraliżujący lęk przed rozmowami telefonicznymi i rozmowami w większym gronie osób – odpowiada Mgr Kamila Drozd
- Silny stres i napięcie podczas rozmowy z ludźmi – odpowiada Mgr Justyna Piątkowska
- Dlaczego zwykłe rozmowy z ludźmi są dla mnie ciężkie? – odpowiada Mgr Irena Mielnik - Madej
- Ryzyko zarażenia HPV w wyniku kontaktu z narządami płciowymi – odpowiada Lek. Izabela Lenartowicz
- Jak radzić sobie z lękiem w pracy? – odpowiada Mgr Marta Sak
- Fobia społeczna i lęk przed nietrzymaniem moczu – odpowiada Mgr Patrycja Stajer
- Lęk przed samodzielnością i separacją – odpowiada Mgr Sylwia Wiśniewska
- Czy mogę zacząć żyć bez lęków, które mnie rujnują? – odpowiada Magdalena Pikulska