Zapytaj lekarza

7 3 6 , 6 9 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zaburzenia i poczucie odrealnienia po zażyciu Acodinu

Potrzebuje pomocy raz jak brałem 30 tabletek Acodinu naraz było tak samo. Tydzień temu wziąłem malutką kreskę ,,Mefedronu" i dalej mam takie zchizy nie wiem co robić jakbym inaczej myślał zupełnie. Taki inny tok myślenia, dodam że po acodinie mi przeszło po 3-4 dniach, a teraz myśle że rzuciło mi sie na dobre na mózg Proszę Potrzebuje pomocy !
MĘŻCZYZNA, 19 LAT ponad rok temu

Antybiotyk

W dzisiejszych czasach antybiotyki co raz częściej stają się lekami doraźnymi, tracąc przez to swe pierwotne zastosowanie. My zaś uodporniamy się na nie, a dzieci tracą swą odporność. Kiedy więc stosować antybiotykoterapię? Na to pytanie odpowiada prof. Adama Jankowskiego.

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Opisane objawy wskazują na konieczność pilnej konsultacji z lekarzem psychiatrą! Proszę nie zwlekać, tylko niezwłocznie udać się do lekarza na bezpośrednią wizytę!

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy