Zapytaj lekarza

1 , 0 3 0 , 5 0 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Leczenie nerwicy

Dzień Dobry Panu,

Proponuję aplikację leku, tylko w porozumieniu z lekarzem.

Serdeczności,
irena.mielnik.madej@gmail.com

Psycholog, trener w zakresie rozwoju osobowości
0

Witam Pana,
Kwestię przyjmowania leku zawsze należy skonsultować
z lekarzem prowadzącym.
Bezsenność często towarzyszy zaburzeniom nerwicowym.
Powinien Pan jednak wiedzieć, że leczenie farmakologiczne
nie leczy zaburzeń nerwicowych ani bezsenności i nie rozwiązuje
żadnych problemów, jedynie tłumi objawy.
Zapewne wie Pan o tym, że leki nasenne nie leczą bezsenności,
a jedynie pomagają zasnąć.
Jednakże tylko wtedy, gdy się je zażyje.
Poza tym, jeżeli leki nasenne przyjmowane są powyżej
4-6 tygodni, następuje przyzwyczajenie i rozwija się zjawisko
tolerancji – zachodzi konieczność przyjmowania coraz większych
dawek leku aby zasnąć.
Jednocześnie organizm traci umiejętność spontanicznego
zasypiania bez leku.
Może też dojść do tego, że szyszynka zacznie coraz mniej
wytwarzać melatoniny w sposób naturalny.
Aby wyleczyć zaburzenia nerwicowe, bezsenność i towarzyszące
im dolegliwości, należy poznać dokładnie naturę Pana problemu,
dotrzeć do jego źródeł i na tej podstawie opracować
właściwą metodę terapii.
Zachęcam Pana do podjęcia psychoterapii.
Podczas psychoterapii leczy się nie tylko objawy
choroby ale również dociera się do przyczyny
problemu i znajduje się sposób jego rozwiązania.
Terapeuta pomoże Panu odzyskać równowagę
wewnętrzną, wypracować umiejętności radzenia sobie
ze stresem, z emocjami i uporać się z bezsennością,
zaburzeniami nerwicowymi i pozostałymi dolegliwościami.
Gdyby chciał Pan porozmawiać ze mną o problemie,
to zapraszam do kontaktu.
Istnieje możliwość konsultacji online,
np. za pośrednictwem komunikatora Skype.
Pozdrawiam serdecznie

Hanna Markiewicz,
psycholog,
konsultacje@psycholog24online.pl
tel. 505 075 298,
http://psycholog24online.pl

Psycholog specjalizujący się w pracy z dziećmi z zaburzeniami wieku rozwojowego.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy