PPP wystawia zalecenia dopasowane do indywidualnych potrzeb ucznia po diagnostyce. Na pewno jednak będą to wskazówki dotyczące zorganizowania lekcji, by ułatwić uczniowi przyswajanie materiału, określenie łatwiejszych i trudniejszych dla ucznia aktywności, sposobów motywowania do pracy itp.
Witam,
trudno dokładnie powiedzieć jakie zalecenia wystawi poradnia, ponieważ wszystko uzależnione jest od indywidualnej sytuacji, jeśli interesują Panią w ogóle typowe oddziaływania w ADHD, tzw. okulary na ADHD, czyli takie zorganizowanie środowiska, które ułatwia dziecku z ADHD, jak najlepsze funkcjonowanie to odsyłam do lektury: Bryńska, Pisula, Wolańczyk, Kołakowski "ADHD zespół nadpobudliwości psychoruchowej. Przewodnik dla rodziców i wychowawców", także Pisula, Kołakowski "Sposób na trudne dziecko" opisuje podobne metody, obie pozycje wydawnictwa GWP. Pozdrawiam.
Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:
- Jak pomóc dziecku, które sięga po alkohol? – odpowiada Mgr Agata Pacia (Katulska)
- Gdzie uczeń z ADHD powinien siedzieć w klasie? – odpowiada Piotr Bochański
- Dlaczego lekarz nie przepisał leków? – odpowiada Mgr Kamila Drozd
- Dlaczego coraz częściej spotyka się dzieci z ADHD? – odpowiada Mgr Karolina Staniaszek
- Badania w kierunku ADHD u 8-letniego dziecka – odpowiada Mgr Beata Kuryk-Baluk
- Zaburzenia zachowania i emocji z ADHD na EEG u syna – odpowiada Mgr Anna Tońska-Szyfelbein
- Dziwne zachowania u trzylatka – odpowiada Dr n. med. Karol Kaziród-Wolski
- Zaburzenia zachowania i emocji u dziecka nadruchliwego – odpowiada Mgr Barbara Szalacha
- Zaburzenia zachowania i emocji z ADHD – odpowiada Lek. Tomasz Budlewski
- Stres wywołany nową szkołą i ADHD – odpowiada Piotr Bochański